Valborg!
DATUM: 2013-05-01 | TID: 11:15:05 | KATEGORI:

Hejsan!
 
Mina valborgs planer var jätte oklara igår och jag och Hedda bestämmde oss bara för att see på film och ta det lugnt först men sen ringde några kompisar och bjöd över oss. Vi åkte ditt och träffade lite personer lärde känna två av Heddas kompisar Patricia, och Linn.
Min mobil gick och också sönder igår, jag och Hedda hade bråttom och skulle bara fixa oss snabbt på statiol och då vände jag mig om snabbt och tappade min mobil i toaletten, Jag vet seriöst inte hur jag lyckades så nu har jag ingen mobil för tillfället. Jag lånar min familjs ipad nu så om ni vill nå mig så är det på kik- annacarlsson1 ! 
 
När vi kom hem sen så kollade vi klart på filmen flight 93 som vi började see inann, Så bra! Recomenderar verkligen. Vi gick inte till någon brasa, vilket var skönt för varje valborg för mig har vart en otursdag och igår gick min mobil sönder så ja jag får väll säga att Valborg är min otursdag!
 
"Call me crazy but I know that I'm just fine" Senior Yearr♥Instagram




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?