Lista
DATUM: 2013-07-19 | TID: 10:55:02 | KATEGORI: Allmänt

DIG:

Hur lång är du? – 173
Vad vill du bli när du bli stor? – Skåderspelerska är alltid en dröm
Har du långt hår? – klippte mig för några veckor sen så inte längre..
Vilken hårfärg har du? – Blond
Sminkar du dig? – Ja
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? – Turkosa
 
FAMILJEN:
Bor dina föräldrar ihop? – nej
Vem är bäst, mamma eller pappa? – Haha båda
Hur många syskon har du? – 3
Vad är det senaste du sa till din mamma? – Hej då
Vilken mat lagade din pappa senast? – italienskt
Hur många ställen har du bott på? – 7
Vem i din familj stör du dig mest på? - Haha vet inte
Vilken familjemedlem är snällast? –  Ja veet inte, lika
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? – Igår
Hur gammal är din mamma? – Vem vill veta de? Haha 
 
 KOMPISAR:

 När var du senast med nån kompis? - 2 veckor sen, hatar sommarlov för det!

Vem sov du hos senast av dina kompisar? – Anna
Har du kysst nån kompis? – Ja
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? – Ja
Vem har du varit kompis med längst? – Någon barndomsvän
Vem känner dig bäst? – Anna vet ALLT om mig <3
Längsta tid du varit osams med en kompis? –  Halv år
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? – Nej, inte att jag hatade den men om den var helt kaos kanske jag skulle säga något! Men oftast nej
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? – Nejjj!
 
KLÄDER:
Vad har du på dig idag? -  Atm pyjamas
Har du bytt om idag? - nej
Favorittröja? –  Svår
Sexigaste klädesplagget på andra könet? – Blöt vit tröja, så att man ser sicpacket ;)
Har du gett bort kläder nån gång? – Ja
Har du ångrat ett klädköp nån gång? – Ja
Har du handlat kläder genom internet? – Ja
Har du ljugit om bh-storlek nån gång? -  Har jag säkert
Fulaste plagget andra könet kan ha? – Boot Cut Jeans!!
Vad använder du för skor? – Converse, ballerinor, uggs, primeboots asså det mesta typ
 
VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar? – Haha yess, händer lite för ofta
Klä dig annorlunda? – Har på mig det jag trivs i
Vara dig själv? -  Ja
Visa dig i bikini/badbyxor? -  Ja 
Pierca dig? - Ja, fasst de gör svin ont 
Vara omogen? –  Haha alltid
Äta småkryp? – Våga gör jag men nej usch
 
 SKOLAN:
 
Vad heter din skola? – Viktor Rydbergs Samskola
Vad heter din favoritlärare? - Stina
Vad är ditt favoritämne? – Svenska, so & no
Snyggaste läraren på skolan? –  Min Gympalärare
Har du bra betyg? – Ja, hyfsat
Tråkigaste ämnet? – Spanska
Har du skolkat mycket senaste året? –  Nej, duktig flicka
Har du fuskat på prov? - Ja hahh
Hur tar du dig till skolan? – Cykla, buss och skjuts
Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - inte i skolan
 
RANDOM:
Vet du vem FATO är? – Nää
När tuggade du tuggummi senast? – igår
När var du på semester senast? – London 
Vilken färg är det på din tandborste? – Rosa!!
Är ditt hår tråkigt? – Sjukt komiskt
Vad har du för påslakan just nu? – Vita & blå
Hur ofta duschar du? – Varannan dag, ibland varje
Gillar du BUBBEL ROLLER? - va är de..?

 

- Hedda

 

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?