Träning + Kvälspromis
DATUM: 2013-05-30 | TID: 22:58:08 | KATEGORI: Hedda

Hej allihopa! Kom precis hem från en långprommenad med anna och Charlie, vilket var super mysigt och de
var så varmt ute. Det har verkligen blivit sommar nu, sen har jag ju då fått 11 mygbett
idag...Men det får jag väl ta nu när jag har längtat så mycket efter sommaren. Innan jag träffade
Anna hade jag utomhusfys i Ensta Krog. Det är typ världens största skog som är full med mygg, så den är inte min bästa vän om man säger så. Men efter fysen så åkte jag hem lite snabbt, åt och bytte tröja och sen bor de av till Anna. Så var lite lökig, men jag skulle ändå gå så de gjorde inget. Nu så ska jag iallafall plugga lite matte och sen så ska jag fixa mig för sängen. 
- Hedda
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?