One mistake, everybody judges you.
DATUM: 2013-05-13 | TID: 16:31:00 | KATEGORI: Anna

Heejsan bloggen!
 
Vi vann hela GBF cupen igår i vår årsgrupp, vi brukar alltid komma 2:a så jag är så glad att vi tog guld!
Fick jätte mycket speltid och det gick super bra, defense gick sjukt bra! Riktigt nöjd med matchen fakitst. Efter matchen gick vi och firade på en resturang och åt pizza och köpte sen glass och kollade på lite matcher innan vi åkte till central stationen. Som vanligt var tåget försenat men den här gången så kunde vi sitta på tåget och den var bara 40 min sen. Tåg resan var helt okej, var så sjukt trött visste knappt vad jag höll på med. Har vart sjuk hela helgen fast jag spelat och det märkte jag också. Gick hem idag efter några lektioner för jag kände mig inte bra och har kollat på New Girl och tagit ett långt varmt bad.
 
 
 

♥ SKRIVET AV Madeleine

Krya bejbbbb 💗

DATUM: 2013-05-13 | TID: 19:56:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?