Ny Vecka
DATUM: 2013-05-12 | TID: 22:19:07 | KATEGORI: Hedda

Hej! Nu är mina 2 veckor från skolan slut, vilket är lite segt eftersom att det har varit riktigt skönt. Även fast jag har haft en hemsk prao så blev de mycket skratt med anna när vi satt där och vek kläder. Men då har jag provat på det och vet att jobba i affär är inget jag ska göra i framtiden. 
Imårn börjar iallfall skolan igen men på fredag blir det London i 5 dagar så jag har som ett"litet" lov till. Så det ska bli skönt, och sen är det snart sommarlov så jag ska sluta klaga nu och titta på allt som kommer hända längre fram. Så nu kommer en ny vecka med nya möjligheter, haha gud vad jag låter vuxen, men aja. Hoppas er vecka har varit lika härlig som min
- Hedda
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?