Nuu kör vi!
DATUM: 2013-05-27 | TID: 09:14:46 | KATEGORI: Anna

Hejsan! Eftersom jag har så mycket just nu i skolan tänkte jag, jag kunde köra något sånt här så ni får bättre uppdate!
 
Dag 1- En bild på mig+ 10 fakta om mig själv
Dag 2- En låt som får mig att gråta
Dag 3- En bild från en tid jag saknar
Dag 4- Mina närmaste vänner
Dag 5- Mina mål för nästa år
Dag 6-En gammal och en ny bild på mig själv
Dag 7- En person jag vill träffa nu
Dag 8- Bild som gör mig glad+ en sång
Dag 9- typ av killar jag faller för
Dag 10- i min handväska
Dag 11- Något jag är beroende av.
Dag 12- Hur sminkar jag mig?
Dag 13- 5 saker som jag stör mig på
Dag 14- En bild på mig för ett år sen
Dag 15- En bild på mig och en person jag älskar.
Dag 16- En bild på mitt senaste inköp
Dag 17-såhär är jag som person.
Dag 18- mitt rum
Dag 19- 10 saker jag önska jag kunde/hade
Dag 20- mina drömmar om framtiden
 
 
Kommer hoppa några men annars så kommer jag göra alla! Tänkte göra några saker som t ex smink, och mitt rum i ett video inlägg? vill ni det?
Kraam,
Anna
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Ja! Gör en room-tour! :)

DATUM: 2013-05-27 | TID: 14:44:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?