Lovely Saturday
DATUM: 2013-05-25 | TID: 19:05:00 | KATEGORI: Hedda

Hej!
Jag ber så mycket om ursäkt för den dåligaste bloggningen från min sida. Är verkligen ledsen, och jag ska inte sitta här och ljuga för er och säga att jag inte har hunnit för saken är att jag har verkligen inte orkat eller haft någon inspiration alls. Men nu har jag massa inspiration och ideer till inläg så der är bara att hålla utkik. 
Dagen började iallafall med att jag och siri gjorde en stor frukost och låg sedan och solade. Sen hämtade pappa mig och nu har dagen bestått av plugg i solen. Har en stor so redovisning på måndag som jag började på igår, så fick lite panik. Kvällen kommer också bestå av de, fast jag kanske träffar några kompisar också.
Vädret har iallafall varit så härligt, och de känns verkligen som att det är sommar nu! 
Hoppas ni får de bra resten av dagen!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?