Helgen- Planer
DATUM: 2013-05-03 | TID: 18:49:27 | KATEGORI:

Fredag: Träning och sen ska Hedda komma till mig och anitngen så ska vi bara va hemma eller så ska vi gå träffa några, well see well see :)
Lördag: Träning, sen ska jag träffa Emil och sen va barnvakt för min lille bror. Men jag får betalt så det är nääzz
Söndag: Packa till Göteborg + ut och springa, sen vet jag inte mer!
 
Så kommer min helg see ut tror jag, kommer säkert ändras massor men nu vet ni ''grund planerna'' liksom..
Är på riktigt flummigt humör just nu helt sjukt, min familj tror det är feel på mig seriöst så vi får see om ett video inlägg kommer ut senare! Nu ska jag äta och sedan fixa mig, Bloggar mer sen! Puss- Anna♥
 
 
 
Ville också bara göra en stor hiss till Marc Jacobs klockorna, jätte snyggt att matcha med några armband och perfekt till när man är brun i sommaren!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?