Happy Thoughts
DATUM: 2013-05-06 | TID: 23:14:30 | KATEGORI:

Hejsan Bloggen!
 
Vaknade på ganska dåligt humör men ställde helt in mig på att idag ska vara en bra dag, och det va den! PRAO:en gick först helt okej men sen åt jag och Hedda på expresso house ( My love) och träffade sen Olympia och åt chillbox (ja vi gillar mat :) ) . Hade sedan träning och fick tid till en extra träninging innan och det gick jätte bra, båda två. Och vädret var så skönt också. Skypade sen med Emil när jag kom hem! Min mobil lagades så jag är Back On Track. Sedan kom mina saker jag hade beställt från Nelly.se och dem passade jätte bra! 
 
Vet inte riktigt men har vart ganska deppig dem senaste månaderna, men nu känns allting bara jätte bra! Inte mått så här bra på länge och det är kul. Så om ni känner er nere eller så det hjälper verkligen att bara intala sig själv att vara posetiv!
 
Imorgon lägger jag upp bilderna på mina saker jag beställde, ska sova nu!  Godnatt Babes- Anna
Behöver jag ens kommentera hur glad jag blev för det här? hihi♥
 
 
 

 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?