Grattis Hedda!
DATUM: 2013-05-08 | TID: 10:04:00 | KATEGORI: Anna

Vet aldrig hur man börjar såna här saker så nu kör vi..
Jag har känt Hedda i snart 2 år? Vi lärde känna varandra i början av 7:an men det var inte så att vi liksom träffades eller så efter skolan. Sen efter sommarlovet till 8:an så började vi prata lite, och gud så mycket vi skrattade, vi kunde båda prata om  vad som helst och den andra lyssnade och förstod, helt ärligt är jag 110% mig själv när jag är med Hedda vilket kan både vara bra och dåligt ibland med hon står ut med mig ändå. Sen har det blivits att vi vart med varandra mer och mer och nu går det inte en dag utan att jag ser henne nästan. Hon är verkligen min bästa vän och kan lita på henne till 100% om inte mer.. 
Vi har MÅNGA galna minnen tillsammans även fast vi inte vart såhär bra vänner så länge. Önskade jag kunde vart med dig Heddi idag på din födelsedag men när jag kommer tillbacka då kör vi babe!
 
Nu får du cykla utan cykel hjälm och ha sex lagligt så det är bara att köra på ;)
 
- Anna




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?