Behind every untrusting girl theres a boy who lied, cheated, and broke his promises to her.
DATUM: 2013-05-07 | TID: 21:47:00 | KATEGORI: Anna

 
Hey Babes!
Min dag har vart helt okej! Min älskade syster kom hem idag, har inte sett henne på 5 månader!
Sista dagen på PRAO:n idag, så sjukt skönt. Skulle seriöst brytta ihop om jag visste att jag behövde gå tillbacka ditt igen. Recommenderar inte att Prao:a på bikbok om du inte gillar att sitta instängd i ett lager och vika kläder hela dagarna. Efter PRAO:en så träffade vi Hannah en stund och sen åkte vi till Hedda och gick ut och solade. Vi använde världens bästa sololija som luktade sjukt gott, den heter Hawaiian Tropic! Hade sedan också träning och det gick bra!
 
Nu ska jag fortsätta packa till göteborg som är imorgon och spendera lite tid med min syster! 
 
      
Trevliga PRAO:n..
 
Kram,
Anna!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?