35 Days Ago
DATUM: 2013-05-29 | TID: 13:29:04 | KATEGORI: Hedda

 
 
Nu är det 35 dagar sen jag såg min älskling på riktigt, med egna ögon. Vilket var
det bästa som någonsin har hänt mig. Känslan när man får ser någon man har väntat
på så så länge är helt obeskrivlig. När han kom in där med sina vingar, asså jag har aldrig
gråtit så mycket som jag gjorde då. Tårarna bara forsadde och hela min värld stannade, det ända jag tänkte på var honom.
Det är faktiskt lite sjukt hur en människa kan betyda så mycket för en när han är så långt bort från en. Han betyder verkligen allt för mig och att se honom i verkligheten, med egna ögon gjorde så at jag älskade honom ännu mer. Man släppte allt och gav all sin uppmärksamhet till honom. Åå det är sjukt, får rysningar nu när jag sitter och skriver. Och det sjukaste är att han var verkligen helt perfekt, jag hittar inte ett ända litet fel på denna människa.
Han är en sexgud asså jag dör va snygg han är! Hans leende, kropp, hår, ansikte och allt is killing me! Han är så underbrt underbra och betyder allt för mig. 
Jag säger det igen men att kunna stå så nära och se VARJE lite detalj av honom var helt sjukt otroligt underbart. Jag grät varje kväll i flera dagar efter, av både lycka och sorg eftersom att det var över. Och den här människan är inte bara en underbar person utan en förebild, och säg vad ni vill men allt han har gjort och skapt är något helt otroligt. Jag ser upp till honom för det han gör, han står för sina mistag, bryr sig alltid om oss beliebers och gör bara bra. Men han är en människa, han måste få göra mistag utan att folk ska titta ner på honom för de. Alla haters har ingen anledning att trycka ner honom för det bra han gör. Han är en underbar människa med en underbr personlighet. Jag älskar hon mest av allt på hela gjorden och kommer ALLTID att stötta honom. Du är den bästa som finns och jag älskar dig så så så mycket, det är obeskrivligt.
 
 
 
 
 
♥Jag älskar dig så mycket Justin Drew Bieber♥
- Hedda
 
 
 


 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?