30 frågor om mig!
DATUM: 2013-05-05 | TID: 22:23:00 | KATEGORI: Anna

1. Hela ditt namn? Anna Christina StefansDotter Carlsson

 

2. Beroende av? Min kära mobil som är sönder. #RipAnnasIphone

 

3. Hur lång är du? kort..

 

4. Relation status? Singeeel, så det är bara att komma killar ;)

 

6. Tjejer du litar på? Mina bästa vänner

 

7. Killar jag litar på? Killarna i min familj och mina kompisar.

 

8. Nuvarande humör? Glad och trött!

 

9. Favorit färg? Ljus Grön, vit och ljus blå.

 

10. Bekännelser? Hedda dissar mig nu på skype.. :(

 

11. Vem saknar du?  Annie, Nicolas och alla från Italien lägret och 1000 fler.

 

12. Vem kramade du senast? Min hund tror jag.

 

13. Vem förstår dig? HEDDA JENSEN

 

14. Vem är alltid där för dig? Mina underbara kompisar, min syster och resten av min familj. 

 

15. Senaste smset du fick? " Inte lika som dig ♥''  från Emil

 

16. Sensate smset du skicka? " Det är svårt att va

en sån badass gangster som mig men du är nära min coolhets nivå, oroa dig inte ♥ " till Emil 

 

17. Senaste personen som ringde dig? har ingen mobil just nuu..

 

18. Senaste personen du ringde? ingen mobil :(

 

19. 3 appar du inte skulle klara dig utan på mobilen? Instagram, Facebook och kik!

 

20. Vem som gjorde dig irriterad senast? förmodligen någon i min familj..hehe

 

21. Vem skrattar du mest med? Mina vänner

 

22. Vem gör du konstiga saker med? Alla mina vänner, men Hedda är jag nogg konstigast med.

 

23. Vem gör så du ler? Många, med mina fina kompisar mest. Och snälla främlingar som säger hej (blir så glad av det haha)

 

24. Vilken låt lyssnar du på? Runaway love- Justin Bieber

 

25. Turn ons på killar? Någon som får mig att skratta, är sig själva, och spelar någon sport.

 

26. Turn offs på killar? Dryga killar, och när dem ändras extremt mycket runt andra personer.

 

27. Din andra bekännelse? Mina svar på den här saken är jätte tråkiga känner jag...

 

28. Vad du hatar? trögt internet!

 

29. Vad irriterar dig? dig, nejda när jag gör nåt jätte klumpigt framför någon jag knappast känner..

 

30. Favorit artist? Justin Bieber & Cody Simpson

 Kram Anna





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?