The latest days..
DATUM: 2013-06-13 | TID: 08:58:12 | KATEGORI: Anna

Hej!
ursäkta min dåliga bloggning, jag vet att min uppgradering är sämst nu runt sommaren och senare idag åker jag och Hedda bort så vi kommer inte ska så mycket wifi vi är där till söndag!
vad jag gjort dem senaste dagarna:
måndag: sista riktiga skoldagen,träning och sen kom Ebba gjorde ansikts mask och tog vår 3dje bild, vi tar samma bild varje år dagen innan skolavslutningen.
tisdag: skolavslutningen, var hos Hannah hela dagen sedan åkte vi till Olympia och det va mysigt!
sen åt jag middag med Vera,Madde och Hannah  Det va så goott❤
Sen sov jag över hoss Hannah med Hedda och Madeliene
onsdag: lunch hoss Olympia för Hedda och Olympias födelsedag, mysigt men det tog oss 1 timme att åka ditt för vi åkte lite feel...höhö
träffade sen lite människor med Madeliene och Hannah. Hade fys, sen egen Fys och gick ut och sprang!
 
får ofta kommentarer över hur jag måste skriva mer deraljerat, så här har ni ganska detaljerat vad jag gjort dem senaste dagarna, 
puss- Anna
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?