Sommar uppdatering..
DATUM: 2013-06-20 | TID: 12:08:10 | KATEGORI: Anna

Hejhej!
 
Vi har verkligen vart fullt upp med sommar lovet hittils och jag kommer åka till Italien med mina kompisar på ett läger på lördag utan internet vilket kommer göra det svårt att blogga, så jag kommer ta en liten blogg pause  undersommaren men kommer slänga in nåt inlägg varje vecka eller 2. Hoppas ni alla får en super bra sommar!
 
Min vecka har sett ut såhär:
 
 
Måndag: tränade för mycket och åt för lite ingen bra combo men Lucas kom och tog hand om mig så jag mådde bra! :)
Tisdag: packa till italiano och träffa Hedda och Hannah
Onsdag: träffade massor människor på dagen och sen hade jag och Hedda depptalk kväll myssiigt
Torsdag: Har inte gjort nåt idag förutom att städa rummet, sminka mig och ätit, sen kommer Lucas en liten stund och sen är kvällens planer lite oklara
Fredag: spa dag innan Italien, sen middag med massor människor och sen non fest :))
 
Så har min vecka sett ut och hur den kommer see ut!
Kraam!
Annaa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?