Q/A frågor
DATUM: 2013-06-20 | TID: 12:30:14 | KATEGORI: Anna

SENASTE:
Låt du hörde: Pretty Brown Eyes- cody simpson
Film du såg: ingen anning kollar mest på serier.
Mat du åt: Low Calorie hälsobar
Kram: Hedda imorse
Känslan: glad hihi
Resa: London för ca 1,5 månad sen
Glädje: Sommarlov!
Person du träffade: min lillebror!
Personen du pratade i telefon med: Hedda haha standard
Personen du fick sms av: Hedda vem annars? ;)
Gången du åt 7-eleven korv: äter aldrig korv lol
Gången du var utomhus: imorse tror jag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: non är alltid bortrest eller borta så kommer inte ritkigt ihåg kanske non vecka sen?
Saken du köpte: low calorie protien bar
Ska bli skoj: Loooovet:)
Ska inte bli skoj att: Säga hejdå till alla..
Sparar till: Usa:)
Pålägg som gäller: jordnötssmör♥
Önskar att jag var bättre på: Allt.
Dagens dryck: Celcius, sjukt gott och 0 calorier (!?)
Vad saknar du: alla mina kompisar nu som är borta
Vad har du gjort idag: 
Vad ska du göra ikväll:
Hur många timmar sover du per natt: olika
är snyggast i världen: Finns ju 1000 snygga killar går inte att välja, men Cody Simpson och Justin Bieber :))
Vad är det för veckodag: torsdaag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: träffade Christian Beadels och han sa att han gillade mina kläder (?) och följde mig på twitter
Kram
Anna




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?