Ny Säng
DATUM: 2013-06-08 | TID: 22:04:46 | KATEGORI: Hedda

Hej! Har pratat med min pappa och han har gått med på att
 jag ska få en ny säng till mitt rum. Är så glad, så det första jag gjorde var att sätta
mig vid datorn och börja leta. Jag har en ganska stor säng nu, men den är gammal och hård så 
vill gärna ha en ny fräsh säng. Jag har hittat några som jag är lite intresserade av, men vet
verkligen inte vilken jag tycker om mest. Så ni får gärna kommentera om vilken säng som ni tycker ser bäst
och skönast ut.
MALM Sängstomme, hög IKEA Äkta träfaner gör att sängen åldras vackert. Justerbara sängsidor gör att madrasser av alla tjocklekar passar.
MALM Sängstomme, hög IKEA Justerbara sängsidor; olika tjocka madrasser kan användas.
Det är samma sorts säng bara olika färger, så tänk bort lakanen. Gllar båda men vet inte riktigt...
Har riktig beslutsångest just nu, men om ni har tipps på sängar, komentera
- Hedda
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?