Lista
DATUM: 2013-06-10 | TID: 13:52:00 | KATEGORI: Hedda

Antingen eller frågor:

Storstad eller landet: Älskar båda

Hamburgare eller pizza: Hamburgare om det finns rätt tillbehör, annars pizza

Kött eller fisk: Båda är fint fint

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: samma sak, bara olika märken väl

McDonalds eller MAX: Mcdonalds juu

Vin eller Öl: Vin smakar skit, så öl

Sol- eller skidsemester: Sol

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: sport

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Tycker båda är fint, inte för blonda bara

Sommar eller vinter: Sommar, hlet klart

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp om du får bestämma:

- Mjölk
- Frukt
- Bubbelvatten
- Ägg
- Lax

 

 Fyra saker du inte kan vara utan?

- Mina Kompisar
- Min mobil
- Min säng
- Min familj


2 saker du inte kan äta:

- färkpressadtomatsoppa

Tre saker som gör dig glad

-Sommaren
- Min bästa vän
- Innebandyn

 

En sak du gör flera ggr i veckan:

- Tränar

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?