Birthdaay!
DATUM: 2013-06-03 | TID: 22:18:31 | KATEGORI: Anna

Heej bloggiiseen!
 
Förlåt för sämst uppdatering, men idag hade jag en anledning för jag fyller 15 idag wieee!
Har haft en jätte mysig födelsedag, började dagen med tårta och presenter ska göra ett inlägg sen om vad jag fick.
Sen så överaskade mina kompisar mig med kakor,godis,bullar och mer på lunchen och det va så gott(!!)
Åkte sen till stan och träffade min mamma och shoppade lite, köpte bland annat, ett par jeans från hollister, en bikini, och smycken!
 
 
 
Puss,
Anna

♥ SKRIVET AV Anonym

Hej,
undrar om du skulle kunna svara på dem här frågorna i ett videoinlägg/eller vanligt
hur mycket tränar du?
äter du nyttigt?
hur ser din dröm kropp ut?
älskar er blogg! uppdatera mer! :)

DATUM: 2013-06-03 | TID: 22:23:56
♥ SKRIVET AV Elsa Holmgren

Vad fick du i födelsedags present?:) fin blogg

DATUM: 2013-06-03 | TID: 22:26:15
BLOGG/HEMSIDA: http://elsaholmgren.blogg.se
♥ SKRIVET AV Anonym

Om du kunde leva i något annat land, vad skulle land du välja och varför?

DATUM: 2013-06-03 | TID: 23:04:43



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?