Your not ugly, Society is.
DATUM: 2013-04-06 | TID: 16:26:20 | KATEGORI:

Hello Babes,
 

Var precis med Jacob och det va mysigt, Nu ska jag åka och träffa Hedda, Vet inte riktigt vad vi gör ikväll men film eller träffa någon vet inte riktigt!
Ska iallfall packa ihop alla mina saker nu och lyssna på musik och städa min garderob kastade bara in alla mina saker där innan för jag orkade inte städa, Standard.
 

Min fina städade  garderob!
 
Fick en kommentar innan som jag tänkte svara på..
 
 
Svar: Jacob Nihlén
 
Älskar att få kommentarer och försöker svara på alla frågor :) så kommentera på!
 
 
Kram,
Anna♥
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Är ni på g eller? ;)

DATUM: 2013-04-06 | TID: 17:29:11
♥ SKRIVET AV Anonym

Fin blogg!

DATUM: 2013-04-06 | TID: 19:13:40
♥ SKRIVET AV Anonym

Har ni mycket kläder? Handlar ni ofta? Vad är erat bästa köp?

DATUM: 2013-04-06 | TID: 21:41:51



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?