SOMMAREN 2013
DATUM: 2013-04-08 | TID: 21:03:00 | KATEGORI:

Bonjour!
Sitter och kollar på bilder på Weheartit och är så sugen på sommaren just nu, Kommer resa ganska mycket nu i sommar, läger, och kryssningar och tänkte berätta ''planeringen för Sommaren 2013''
 
 
Italien
 

Första resan i sommar är med några från mitt lag och förening till ett basketläger i italien, som jag va på förra året! Det va bland en av dem bästa veckorna i mitt liv, alla italienare,maten,träningen, personerna, åh allt saknar jag! 
 
Untitled | via Tumblr
 
Konfa
 
Jag ska gå på ängsholmen med min kompis Lovisa, 2 dagar efter Italien. Inte super taggad på konfa direkt men det ska bli kul att lära känna massor nya människor! Idag fyller Lovisa också år så Grattis Lovisa! Hoppas du fick en grym födelsedag och på lördag ska vi fira dig rejält! :)
 
Greekland & Turkiet
 

En dag efter min konfa ska hela min släkt åka på en kryssning i Greekland till turkiet där vi kommer fira min morfar som fyller 85 och min konfirmation lite grann! Är sjukt taggad på att åka och bara ta det lugnt i 2 veckor i värmen!
 
USA

Dagen efter jag kommer hem från grekland packar jag ihop mina saker igen och åker till USA, till min hemstad Greenwich CT precis utanför Newyork för att träffa min syster, mina kompisar,festa,och shoppa såklart! Sjukt taggad på det, typ den bästa delen på året, vi brukar vara där i en månad men eftersom jag ska på konfa så är vi bara där i 2 veckor men åker till Hawaii (med min engelska grupp,ftw) på höstlovet och florida på jullovet tror jag så jag åker till USA snart igen efter!
 
Times Square :) Bucket List / enjoy life
 
 
så himmla taggad på den här sommaren! kan inte vi bara hoppa över dem nästa 2 månaderna och ha sommar direkt?
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?