Rehband
DATUM: 2013-04-13 | TID: 17:34:26 | KATEGORI: Tips

Rehband är något jag har använt mig av alla olika skador. För er som inte vet vad det är så är det som ett stöd för delar på kroppen man kan få ont på.
 
Det har hjälp mig riktigt riktigt bra mot mina skador. Jag använde mig av de Rehband som hjälpte mot knä problem och resultatet var toppen. Nu har jag inte problem med mina knän längre, vilket är riktigt skönt. Nu har jag då precis köpt en för armbågen där jag har väldigt ont och hoppas på ett bra resultat. 
 
Priserna på Rehband produkterna är bra. Dem kostar mellan 169-300 kr styck. Knäskydden är en av dem som kostar mest, och jag behövde två så då blev de lite dyrare men det var riktigt vätr de! Armbågsskyddet var dock inte alls så dyrt. Den kostade 169 kr. 
 
Du kan hitta Rehbands produkter hos en sjukgymnast, ett apotek eller dem flästa sportaffärer. Dem jag har för knäna köpte jag på apoteket och den för armbågen köpte jag på XXL. 
 
Så om du har ont någonstans så rekomenderar jag värkligen den här produkten. Den har gett mig super bra resultat och jag är nöjd!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?