Primeboots
DATUM: 2013-04-07 | TID: 21:49:00 | KATEGORI: New In

Jag fick ett par primeboots i förgår av mamma. Jag blev så sjukt glad! Jag vet inte riktigt va färgen heter men ni ser på bilden här nere hur dem ser ut. Färgen kommer va snugg till solbrända ben nu i sommar, får massa snygga outfits i mitt huvud som jag ska visa sen ;) Jag fick dem iallafall i storlek 40 och dem är inte förstora och inte för små, utan perfekta. Det ända med färgen är att, ja vet inte om ni ser men längst ner har jag stött till med skorna mot varandra och då har de blivit lite svart..men man tänker inte så mycket på de. Älskar dem ändå. Riktigt nöjd med dem!
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Kan ni fortsätta att lägga ut videos på eran youtube-kanal?

DATUM: 2013-04-08 | TID: 20:57:12



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?