Ny Tränings Schema.
DATUM: 2013-04-08 | TID: 20:38:58 | KATEGORI: Anna

Hejsan alla fina ni!
 
Vaknade på ganska dåligt humör pågrund av att jag sovit så dåligt men blev jätte glad från en kommentar vilket gjorde min dag,verkligen! Så tack till alla er som kommenterar fina saker, det betyder verkligen jätte mycket!
Igår bestämmde dem att sätta ihop f97 och f98 till ett lag, pågrund av att deras coacher ''slutade'' fram till sommaren, Vi kommer inte spela matcher tillsammans men vi kommer träna nu tillsammans som ett lag fram till sommaren. Vilket innebär att vi har helplan alla träningar i veckan vilket är sjukt bra för vi hade bara helplan halva träningen på fredagar annars så nu kan vi spela mer match på träningarna.
Från och med nu tränar jag 5-6 gånger i veckan, tränade bara 4 innan men jag la på en extra träning för skott och sen så fick vi en extra träning nu med 97:orna. Såklart i början är det lite jobbigt eftersom mitt lag har så himmla bra samanhållning men det gör också satt alla koncentrerar sig mer på träningarna vilket är bra!
 
 
Måndag: 17.30-19.00
Tisdag: 16.00- 17.30
Onsdag:18.00-19.15
Torsdagar:16:00-17:00 (egen träning)
Fredag:15.00-17.00
Lördagar:10.00-12.00
 

Ibland önskar man att man bara var en sån som kunde välja när dem tränade och gå på gym, men om du är en sån som har det svårt att ha ansvaret att gå till gymmet så skulle jag tipsa om att gå med i ett lag för då kan du inte ha någon anledning till att inte komma till träningarna om du inte är sjuk eller något annat!
 
 
Från italien lägret, åh vad jag saknar! inte långt kvar tills lägret i år!
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV K

Hur länge har ni spelat basket och innebandy? Va heter lagen btw

DATUM: 2013-04-08 | TID: 21:48:35



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?