Make the most out of tonight and worry about it tomorrow.
DATUM: 2013-04-09 | TID: 20:59:41 | KATEGORI:

Hello!
Idag var en bra dag, gick bra på träningen, dog inte i skolan och ja hade bara en allmänt bra dag helt enkelt!
Hann inte blogga innan idag, sorry! Men ska göra några inlägg nu. Som jag sa innan idag va en bra dag, inget speciellt hände direkt förutom att jag försov mig men hann ändå,mad skills liksom
 
 
Tänkte svara på en kommentar vi idag!
 
Anonym:
Ska ni till London?!
 
Svar: Ja det ska vi! I maj åker vi samtidigt ditt, vi bor tyvärr inte på samma hotel och jag åker hem dagen innan  men vi kommer vara där tillsammans i 4 dagar och tar samma plan ditt, sjukt taggad! Det ska bli jätte kul, speciellt när man åker samtidigt som sin bästa kompis också! Bara 38 dagar kvar. Första gången jag är i London så jag är riktigt taggad! Kram xx
 
2 bilder jag tog förra veckan.
 
 
-Anna




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?