HISS/DISS
DATUM: 2013-04-10 | TID: 20:07:38 | KATEGORI: Anna

 
  • Sköna människor. Tycker allmänt alla har blivit så himmla drygga på sistonde men sen när man hittar ett gäng sköna människor är det typ det bästa som finns, som inte dömmer en och bara vill ha kul typ :)
  • Jeans Kjolar, tycker det är bland det snyggaste just nu i våren att ha en snygg jeans kjol, ett par hunters och en snygg tröja till!
  • Att det bara är 13 dagar kvar till jag ska see Justin Bieber, helt sick liksom. Längtat efter det här i flera år nu, äntligen får jag se min idol, (Megamegamega hiss)
Kian Lawley OFFICIAL TUMBLR - pra-y: admirinkidrauhl: An Angel Singing… ...
 
  • skoldatorn, Helt seröst hur värdelös dem är! Jätte dyra och sen går dem sönder efter en sekund. Min dator har gått sönder, fått virus och mm 1000 gånger. Visst eleverna kanske inte behandlar den som om den vart liksom en macbook men den borde tåla mer än att man lägger ner den på bordet och hela skärmen spricker liksom?
  • människor som ALLTID måste ha rätt!
  • blåa paljett uggs, ser ut som typ en glittrig fisk? och passar nästan med inget. Stor diss på dem!
 
 
Tycker ni jag ska fortsätta göra veckans HISS/DISS? kommentera 

- Anna

♥ SKRIVET AV Siri

Ja! <3

DATUM: 2013-04-10 | TID: 22:24:36



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?