Helt Sick
DATUM: 2013-04-22 | TID: 14:25:20 | KATEGORI: Hedda&Anna

Hej! Imårn är det första gången jag får se min babe. Helt sjukt att jag äntligen ska få se honom! JAg svimmar av tanken. Men så här kommer det se ut för mig och anna under dem två kommande dagarna.
 
MÅNDAG: Jag och Anna ska till mörby och köpa mat och andra tillbehör vi behöver till 16 timmar i en kö. Göra iårning allt så vi vet exakt hur vi ska göra. 
 
TISDAG: Måste gå i skolan på dagen, men fyra åker vi direkt in till globen och ska kolla på första konserten! Sjuuuuukt! Sen åker vi em till mig och sover i 2-3 timmar
 
ONSDAG: Vi går upp mitt i natten och åker in till globen. Har med oss allt och allt är planerat och fixat. Sitter i kö en låång tid, och halv 7 är det insläpp. Sen blir det golden circel och juju.
 
Large
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?