Good Vibes ✌
DATUM: 2013-04-05 | TID: 13:00:00 | KATEGORI: Anna

Hejsan allesammans!
 
Jag märkte en sak idag, utan min mobil så känns det som om jag är typ borta och inte kan göra nåt, värsta kännslan i världen. Igår hade jag träning med 96:orna och det gick super bra, sen åkte jag hem till Madeliene och vi åt hemlagad pizza och gjorde iordning varsin fruktsallad, och sen grönsaker och dipp. Tipsar verkligen om serien Sherlok Holmes, bästa serien någonsin! Jag och Madeliene drogade den igår och imorse och jag ska nogg see om jag kan ladda ner resten av avsnitten på min dator!
 
Tips:
  • Om du vill minska sötsuget ät Melon/kiwi det minskar sötsuget lika mycket som godis 
  • Istället för godis,chips, kakor osv ät frukt och gör en dipp och skär upp lite grönsaker som du har hemma, du sparar både pengar,och det är nyttigt!
 


 
- Anna

 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?