Gateau
DATUM: 2013-04-13 | TID: 17:12:43 | KATEGORI: Hedda

Hello! Idag gick jag upp ganska tidigt för att vi skulle fira lollo med att bjuda henne på Gateau. Åt min classiska brie och salami macka som är gudomligt god med italiensk varm choklad. Super gott! Efter det så gick jag hem till anna med hannah och vi pratade och lite allt möjligt. Bara skönt tjejsnack. Sen hämtade pappa upp mic och vi skulle åka och kolla på nya innebandy skor. Men det jag kom hem med var en Rehband Elbow Support eftersom att jag har ont i min arm. Pappa trodde jag kanske har överansträngt muskeln men ja vet inte. Vi ska boka tid till en läkare så vi kan se vad det är. 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Anonym

VAD FUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DATUM: 2013-04-13 | TID: 20:17:15
♥ SKRIVET AV Anonym

De va Ebba som skrev haha

DATUM: 2013-04-13 | TID: 20:17:42
♥ SKRIVET AV Lovisa

Haha vafaaaannnn??

DATUM: 2013-04-14 | TID: 16:50:21



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?