Gästbloggning av Claraa!
DATUM: 2013-04-04 | TID: 21:42:00 | KATEGORI:

Hejsan hejsan, Clara Sivander heter jag, hade tänkt att slänga in ett litet inlägg i Anna & Heddas blogg, busigt hihi. Gjort deras design nu så snäll som jag är, annars skypar jag med lilla Elionitaaa. Riktigt roligt att Anna & Hedda skaffat blogg nu, har känt att jag har haft lite brist på liv, nästan inga bloggar så det finns inget att läsa. Imorgon fyller jag år btw, woop wooop. Blir väckt då halv 7 på morgonen för att mamma ska till jobbet, men grattis i förskott till mig, wihoo! Ha det så bra då, och besök gärna min och Elins blogg! Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till den!
 
Fortsäätt att läsa den här bloggen, Anna och Hedda är riktigt härliga brudar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?