Fullt upp hela dagen
DATUM: 2013-04-05 | TID: 19:36:22 | KATEGORI: Hedda

Hej! Idag hade jag fullt upp hela dagen, men den har varit jätte mysig. Mamma väckte mig tidigt imårse för vi skulle iväg och äta frukost på såstaholm som vi alltid brukar göra på påsklovet. Dem har jätte stor frukost med massa olika saker. Sen bar det av till frisören i Näsbypark för jag skulle klippa topparna, nu känns de jätte kort men jag inbildar mig antagligen. När jag var klar med de så hoppade jag på tåget till stan för att möta upp Christina vid plattan. Det var jätte länge sen vi träffades så det var jätte mysigt att ta en fika och prata. Nu har jag precis ätit pizza och ska snart kolla på vampire diaries. Så himla skönt att det äntligen har kommit lite sol och värme. Håll gärna i det här fina vädret nu Sverige. 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?