förlåtförlåtförlåt
DATUM: 2013-04-18 | TID: 07:31:40 | KATEGORI:

Hejsan!
 
Jätte ledsen över vår dåliga uppdatering, vi har haft så himmla mycket i skolan och igår hade vi en obligatorisk föreläsning i 4 timmar som var jätte rolig.
Har så mycket att göra idag, måste plugga til 2 prov idag och mitt matte prov jag har imorgon och dem 2 proven jag har nästa vecka för jag hinner inte plugga någon annan dag. 
 
och förlåt för att vi inte har några nya bilder! Vi ska see till att ta massor nya så fort skolan lugnar ner sig och vi får andas. Förstår inte hur skolan kan lägga så mycket saker på oss och alla prov och inlämmningar är lika viktiga vilket gör att eftersom du inte hinner göra en bra får du dåliga betyg.
Bloggar mer sen, puss!
- Anna




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?