Do not worry about tomorrow
DATUM: 2013-04-28 | TID: 15:36:00 | KATEGORI: Hedda

Hej!
Så himla härligt väder ute idag. Dock har jag inte varit ute eftersom att jag har gjort läxor. Men ska nog försöka dra mig ut sen.
Förlåt för att jag inte har bloggat, men det blev så mycket och sen va jag och såg min babe och det var helt otroligt!
Kan inte beskriva med ord hur snygg och begåvad han va i verkligheten, är helt tagen fortfarande. Men nu ska jag inte prata om honom här eftersom att det säkert finns dem som inte är så förtjusta i honom. Vi lyssnar ju på er och försöker göra så att vår blogg är rolig att läsa, så då lyssnar vi på er. Hoppas ni har haft tid att gå ut och få lite bränna i solen, puss - Hedda
 

♥ SKRIVET AV <3

vart kommer tröjan ifrån? <3

DATUM: 2013-04-29 | TID: 19:48:46



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?