cause its time to leave those bad feelings behind
DATUM: 2013-04-16 | TID: 23:39:00 | KATEGORI: Anna

 
hej babes,
 
Både jag och Hedda har sjukt mycket att göra i skolan just nu, helt sick! 5 uppsatser, 3 prov och massor läxor hinner knappt andas! Därför kommer bloggningen inte vara på top dem senaste 2 veckorna framåt men vi ska försöka hinna blogga så mycket vi kan och göra roligare inlägg! Lärde känna några sköna gotläningar idag, sutit och kikat med dem hela dagen och snackade precis med min nya kompis ett tag i telephone. Varför finns inga såna sköna killar här?!
 
har inte hunnit ta några nya bilder på sistonde, förlåt! Tycker själv det är tråkigt med bloggar som inte har några nya bilder, men nu får ni 2 bilder som jag gillar från weheartit!
Beyond Control | via TumblrBildr.no
 
Svar på kommentar
 
 
Svar: Tyvärr så gör det, det. Jag har hört så mycket rykten om mig så jag orkar nästan inte bry mig längre, förutom när det påverkar mig och mina kompisar. Tack för din kommentar, puss!
 
-Anna
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?