♥-Om Oss-♥
DATUM: 2013-04-04 | TID: 21:09:29 | KATEGORI:

 
Anna Carlsson♡
 
Hey babes! vet aldrig hur jag ska skriva dem här första inläggen, blir alltid bara awkward, men jag är iallafall en 98:a (14) som bor i Djursholm utanför Stockholm. Jag har bott i 3 länder, USA, Luxembourg och Sverige, vilket gör att jag reser ditt ganska ofta. Jag har haft flera bloggar och jag och Hedda hade en innan men vi ville ha en ny blogg, ett nytt namn och en header för vi hade inte en innan (ingen av oss är så tekniska lol). Men jag och Hedda har inte känt varandra så länge men vi är liksom soulmates, hon är den ända som verkligen förstår mig och dömmer inte mig för mina misstag, vilket är många. På min fritid spelar jag basket i en av sveriges bästa lag Djursholm Indians f98 så ni kommer få höra bland annat mycket om min träning,matcher,cuper och mm. När jag inte spelar basket så är jag med mina vänner,shoppar,äter,och ja allt som vilken tonåring som helst gör. 
 
 

 
 
                                                               Hedda Jensen
 
Jag heter Hedda Jensen och är då den andra som kommer blogga på den här bloggen. Jag är också 98:a och bor i djursholm. På fritiden spelar jag innebandy i TäbyFc Caperio, är med mina vänner och lever livet. Som Anna sa har vi inte känt varnadra så länge, men hon är verkligen den person jag litar på till 100 % och kan berätta allt för. Jag har bott i sverige i hela mitt liv men är halv norsk. Jag tycker det är kul att träna och till sommaren nu så kommer jag skaffa gym kort, så ni kommer att få tips om träning och andra saker.Jag är som ni då förstår någon som satsar till sommaren 2013 ;) Nejdå, nu får ni kanske ett intryck av mig som en satsig spring tjej som bara tänker på träning. Haha, nej jag älskar onyttiga saker och slöa dagar framför tvn. Det är ju en del av livet!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?